آلمان، پیشرفته ترین کشور اروپا
آلمان، پیشرفته ترین کشور اروپا

 چرا کشور آلمان مقصد بسیاری از مهاجرین است؟

امنیت و زیر ساخت

آلمان در حال حاضر به‌عنوان یکی از امن‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا شناخته می‌شود و با توجه به شاخص‌های صلح جهانی در بین ۱۶ کشور امن جهان جای گرفته است. این کشور همچنین با داشتن زیرساخت‌های پیشرفته در صنعت گردشگری از جمله خدمات اقامتگاهی، حمل‌و‌نقل و تور گردانی، یک مقصد ایده آل برای مسافران محسوب می‌شود. ۷۹۰۰ مایل بزرگراه و ۲۱۸۰۰ مایل شبکه راه‌آهن پرسرعت، بستر مناسبی را برای جابجایی گردشگران در این کشور فراهم آورده است.

مکان های دیدنی

کشور مدرن آلمان بافت سنتی روستا و شهر‌های قدیمی خود را حفظ کرده و تلاش می‌کند که تاریخ و فرهنگ خود را محفوظ نگاه دارد. شما در هر گوشه‌ای از آلمان که قدم بزنید دیدنی‌های سنتی و مدرن فراوانی را مشاهده خواهید کرد.

فرهنگ و هنرهای زیبایی

وجود صد‌ها سالن‌ تئاتر، ارکسترهای حرفه‌ای و موزه‌هایِ هنر بین‌المللی در آلمان، یک فرصت بی‌نظیر برای هنردوستان در سراسر جهان محسوب می‌شود.

زندگی در آلمان و نقاط مثبت

زندگی در آلمان مزایای بسیار مثبتی دارد و زندگی در آلمان میتواند دلچسب و لذت بخش باشد. کیفیت بالای زندگی در آلمان و اقتصاد آن که بزرگترین اقتصاد کل اروپا است و اینکه نرخ بیکاری ماه به ماه در این کشور کاهش می یابد به همراه نکات مثبت دیگر در ادامه این مقاله مورد بررسی قرار می گیرند.

نرخ بیکاری در آلمان در 4 دهه گذشته تغیری آنچنانی نداشته و دچار افزایش نشده است بلکه به صورت جزئی کاهش هم داشته است. بطوری که نرخ بیکاری در سال 2019 نسبت به 2018 از 3.4 % به 3.3 % رسیده است. درست است که تعداد افراد بیکار افزایش پیدا کردند ولی به فراخور آن تعداد مشاغل افزایش یافته است و به بیان دیگر اشتغال زایی نسبت به سال گذشته رشد یافته است که خود یکی از مجموعه دلایل فراوانی است که زندگی در آلمان را محبوب نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *