امکان ورود خانواده ها به کانادا با ویزای موقت

امکان ورود خانواده ها به کانادا

جاستین تروردو اعلام کرد: خانواده درجه یک کسانی که در داخل کانادا حضور دارند، از محدودیت سفر به این کشور مستثنا هستند و می توانند از تاریخ 8 ژوئن به کانادا سفر کنند.

در پی محدودیت سفر به کانادا در پی شیوع ویروس کرونا، کانادا محدودیت هایی در سفر به این کشور اعمال کرده بود. اما دیروز نخست وزیر اعلام کرد بستگان درجه یک ساکنین این کشور( فرزند-همسر- والدین و پرستار) میتوانند بعد از گذراندن دوران قرنطینه به این کشور وارد شوند.

نکته قابل توجه این است که این معافیت شامل حال دارندگان اقامت موقت کانادا نمی شود. بلکه تنها شهروندان کانادا و دارندگان اقامت دائم می توانند به خانواده شان بپیوندند.

ترودو در 29 مارس گفت که دولت تصمیم دارد محدودیت های سفر را برای بستگان درجه یک آسان کند اما این کار مستلزم جلب حمایت دولتهای استانی است. اما پس از چندی مارک مندسینو وزیر مهاجرت کانادا عنوان کرد که دولت فدرال توانسته است حمایت دولت های استانی را جلب کند. مندسینو گفته است که هدف از این معافیت جدید پیوستن اعضای خانواده ها به هم است، اگرچه دولت همچنان سفرهای کوتاه مدت (کمتر از 15 روز) را برای حفاظت از سلامت ساکنان کانادایی ممنوع اعلام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *