خبر مهم اکسپرس انتری 2022

 

خبر مهم در خصوص برنامه اکسپرس انتری کانادا

وزیر مهاجرت کانادا اطلاعیه بسیار مهمی را منتشر نمود که پاسخ بسیاری از سوالات مهم متقاضیان مهاجرت کانادا است

⁉️ دعوت های نرمال اکسپرس انتری؟

دعوت های نرمال اکسپرس انتری FSW (نیروهای کاری متخصص خارج از کانادا)، CEC (نیروهای کاری با حداقل 1 سال سابقه کار کانادایی) و FST (متقاضیان مشاغل مهارتی با جاب آفر یا جواز کار کانادایی) اوایل ماه جولای 2022 یعنی کمتر از 3 ماه دیگر آغاز می شود!

⁉️ پرونده های راکد و زمان های طولانی انتظار؟

با توقف دعوت های نرمال اکسپرس انتری، 111900 پرونده راکد در سپتامبر 2021 به فقط 48000 پرونده جمع بندی نشده در مارچ 2022 کاهش پیدا کرده است و این تعداد تا پیش از شروع دعوت های نرمال به مراتب کمتر نیز خواهد شد. پس از شروع مجدد دعوت های نرمال، بیشتر پرونده ها در زمان استاندارد 6 ماه جمع بندی خواهند شد.

⁉️ فارغ التحصیلان بین المللی با وضعیت در حال انقضا؟

دولت امکان حضور بیشتر به فارغ التحصیلان بین المللی که وضعیت ویزایشان رو به انقضاست می دهد. تمامی فارغ التحصیلان بین المللی که با ورک پرمیت پس از فارغ التحصیلی در کانادا حضور دارند که این اجازه کار بین ژانویه و دسامبر 2022 منقضی می شود، می توانند تا 18 ماه بیشتر ورک پرمیت آزاد (Open Work Permit)  بگیرند.

⁉️ متقاضیان TR2PR با وضعیت در حال انقضا؟

تحول جدید بعدی این است که متقاضیانی که سال گذشته از برنامه TR2PR اقدام نمودند دیگر مجبور نیستند تا زمان مشخص شدن پاسخ پرونده شان در کانادا بمانند. در واقع این متقاضیان در صورت لزوم می توانند از کانادا خارج شوند تا پرونده اقامتی شان بررسی شود و به نتیجه برسد و بعد از دریافت اقامت دائمشان به کانادا بازگردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *