معروفترین رستوران های ایرانی در کانادا

 

🔶رستوران درویش
رستوران درویش در سال 1985 افتتاح شد و از معتبرترین و قدیمی‌ترین رستوران‌ها در شهر تورنتو است. یکی از مزیت‌های اصلی آن منو سرشار از غذاهای لذیذ ایرانی است.  منو متنوع این رستوران  شامل انواع غذاهای ایرانی  که از مواد اولیه با کیفیت بالا و بسیار خوب استفاده می‌کند.

🔶 رستوران گیلانه
رستوران گیلانه یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین رستوران‌های ایرانی در تورنتو است که داخل هتلی به نام Legendary westing prince قرار دارد که بیش از 14 سال سابقه خدمت رسانی به ایرانیان مقیم کانادا و همچنین شهروندان کانادایی را دارد. این مکان بسیار مناسب برای خانواده ها و دوستان صمیمی است زیرا محیطی بسیار رمانتیک و آرام دارد.

🔶 رستوران تبریز
رستوران تبریز یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های ایرانی در کانادا می باشد. اگر  غذا های تبریزی جزو غذا های مورد علاقه شماست حتما به رستوران تبریز در تورنتو سر بزنید. در این رستوران غذا های سنتی تبریزی مانند کوفته تبریزی و همچنین غذا های محبوب ایرانی مانند کباب، جوجه کباب و غیره سرو می شود.

🔶 رستوران تهران
رستوران تهران در مونترال کانادا، یک رستوران خانوادگی بی‌نظیر است که سابقه 25 سال سرویس دهی حرفه ای این رستوران را نزد مردم بسیار محبوب کرده است. محیطط این رستوران بسیار زیباست و علاوه بر غذا آجیل های ایرانی، سوغاتی های ایرانی، و صنایع دستی ایرانی را به نمایش گذاشته است.

🔶 رستوران شهرزاد
رستوران شهرزاد یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های ایرانی در کانادا می باشد. رستوران شهرزاد رستورانی است که اسم و دکوراسیون داخلی این رستوران از یک نقاشی دوران قاجار صنیع‌الملک قرن 19 تبعیت می‌کند.  رستوران شهرزاد، رستورانی که غذاهایی به سبک ایرانی در آن سرو می شود و معرف غذا های ایرانی بازاری مانند دیزی و کباب است.

🔶 رستوران تخت طاووس
رستوران تخت طاووس یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی در تورنتو می باشد.  این رستوران فقط و فقط  صبحانه برای میهمانان سرو می کند.    غذا های خوشمزه مختلفی از مناطق مختلف ایران در این رستوران سرو می شود. برخی از غذا هایی که در این رستوران برای صبحانه سرو می شود شامل  کله پاچه، حلیم، دیزی سنگی و … است. به شما پیشنهاد میکنیم حتما غذای این رستوران را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *