مزایای تحصیل در انگلیس

مزایای تحصیل در انگلیس

انگلیس هر ساله  میزبان  بیش از 500 هزار دانشجوی بین المللی است که برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. دانشگاه های انگلیس از بهترین دانشگاه های جهان هستند و به طور مداوم در رتبه بندی جهانی عملکرد خوبی دارند. از این رو  انگلیس  یکی از بهترین مکان ها برای تحصیلات عالی به شمار می آید. در این مقاله به بررسی مزایای تحصیل در انگلیس می پردازیم.

کیفیت آموزشی بالا

دانشگاه های انگلیس دارای سیستم آموزشی پیشرفته و به روزی می باشند.  اکثر دانشگاه ها مجهز به تجهیزات تحقیقاتی پیشرفته، کتابخانه های بزرگ و آزمایشگاه هستند.دانشگاه های این کشور دارای طیف وسیعی از رشته ها می باشند و به شما این امکان را می دهند تا برای کاهش هزینه های تحصیل خود، دوره های کوتاه مدت برای تحصیل در رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد میتوانند دوره های ترکیب شده با دکترا را برای صرفه جویی در زمان و هزینه خود انتخاب کنند.

کمک هزینه تحصیلی

اگرچه هزینه های زندگی دانشجویی در انگلیس کم نیست اما  یکی دیگر از ویژگی های سیستم آموزشی این کشور کمک های مالی می باشد که در اختیار دانشجویان قرار می دهد. این کمک ها می توانند به صورت بورسیه تحصیلی و یا کمک به دانشجو برای پیدا کردن کار پاره وقت باشند.

هزینه پزشکی رایگان

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، هنگام تحصیل در انگلیس از طریق سرویس بهداشت ملی (NHS) به خدمات پزشکی رایگان دسترسی خواهید داشت. اما برای استفاده از این مزیت، باید هزینه اضافی بین المللی بهداشت (IHS) را پرداخت کنید.

دریافت مدرک بین الملی

با تکمیل تحصیلات خود در انگلیس ، نه تنها مهارت های خود را افزایش می دهید بلکه با دانش پیشرفته ای که کسب می کنید در زمینه تحصیلی خود متخصص می شوید و  صلاحیت شما در سراسر جهان شناخته می شود. دانشگاه های انگلستان بخاطر سوابق عالی تحصیلی مشهور هستند و داشتن مدرک تحصیلی از یکی از دانشگاه های انگلیس رزومه شما را در هرجای دنیا تقویت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *