کدام کشور ها به شما اجازه کار پس از تحصیل می دهند

کدام کشور ها به شما اجازه کار پس از تحصیل می دهند

 

استرالیا

به دانشجویان بین المللی که تحصیلات تکمیلی خود را در استرالیا به پایان میرسانند به مدت 2 الی 4 سال اجازه کار پس از تحصیلی تعلق می گیرد. مدت زمان اجازه کار پس از تحصیل شما کاملا به دوره تحصیلی شما بستگی دارد. اگر دوره تحصیلی شما لیسانس و یا فوق لیسانس باشد 2 الی 3 سال و برای دوره دکترا 4 سال اجازه کار پس از تحصیل دریافت خواهید کرد.

انگلیس

در سال 2019 دولت انگلیس اعلام کرد که دانشجویانی بین المللی که تحصیلات خود را در یکی از موسسات مورد تایید دولت انگلیس به پایان می رسانند تا 2 سال اجازه کار پس از تحصیل دریافت خواهند کرد.

کانادا

دانشجویان بین المللی که با موفقیت تحصیلات خود را در یکی از کالج ها و یا دانشگاه های کانادا به اتمام میرسانند می توانند از 3 سال اجازه کار پس از تحصیل بهرمند شوند. سیاست های اجرایی دولت کانادا در قبال دانشجویان بین المللی این کشور را به یکی از برترین مقاصد تحصیلی تبدیل کر ده است.

ایالات متحده

به دانشجویان بین المللی که تحصیلات خود را در ایالات متحده به اتمام برساندن 12 تا 29 اجازه کار پس از فارغ التحصیلی تعلق می گیرد. دانشجویان باید 60 روز مانده به دریافت مدرک تحصیلی خود برای دریافت اجازه کار اقدام نمایند و پس از آن باید تا 90 روز موفق به استخدام شوند در غیر این صورت اجازه کار پس از تحصیل آنها باطل می شود.

آلمان

آلمان یکی دیگر از مقاصد تحصیلی است که فرصت های عالی را در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهد. دانشجویان بین المللی می توانند تا 18 ماه پس از فارغ التحصیلی در آلمان بمانند و کار کنند تا در شغل مرتبط با مدرک تحصیلی خود استخدام شوند. دانشجویان بعد از استخدام در شغل مورد نظر خود می تواند برای بلو کارت درخواست بدهند.

ایرلند

دانشجویان بین المللی که در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس تحصیلات خود را به پایان رساندن به ترتیب 12 و 24 ماه اجازه کار پس از تحصیل تعلق میگیرد. برای دانشجویانی که در حوزه های IT، داروسازی و اموری مالی تحصیلات خود را به اتمام می رساند فرصت های شغلی بیشتری دردسترس  می باشد.

فرانسه 

دانشجویان بین المللی که در مقطع فوق لیسانس از یک موسسه آموزشی تایید شده توسط دولت فرانسه فارغ التحصیل شوند، این امکان را دارند که تا مدت 2 سال پس از فارغ التحصیلی در این کشور بمانند و به فعالیت بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *