صدور دعوتنامه استان ساسکاچوان

صدور دعوتنامه استان ساسکاچوان

استان ساسکاچوان در 17 دسامبر 576 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت به استان ساسکاچوان صادر کرد.

استان ساسکاچوان دعوتنامه های خود را در دو گروه اکسپرس انتری ساسکاچوان (EE) و مشاغل مورد نیاز (OID) صادر کرد.

داوطلبان برای دریافت دعوتنامه از استان ساسکاچوان، باید پروفایل تشکیل دهند. استان ساسکاچوان از میان نامزدهایی که تشکیل پروفایل داده اند و توانایی پیشرفت در این استان را دارند، اقدام به انتخاب کرده و برایشان دعوتنامه صادر می کند.

برای تشکیل پروفایل در برنامه استان ساسکاچوان، متقاضی باید حداقل 60 امتیاز از 110 امتیاز دریافت نماید که فاکتورهای دریافت امتیاز تجربه کاری، سطح تحصیلات، توانایی زبان، سن می باشد. همچنین متقاضی باید توانایی مالی لازم برای زندگی خود و کلیه اعضای خانواده اش در ساسکاچوان را ارائه نماید. سپس به داوطلبانی با بالاترین امتیاز دعوتنامه ارسال می شود که منجر به  اقامت دائم کانادا می شوند.

حداقل امتیاز مورد نیاز در قرعه کشی 1 دسامبر برای هر دو زیر گروه 71 بود. برای دریافت دعوت نامه از ساسکاچوان هیچ پیشنهاد کاری لازم نیست. با این حال، داوطلبان نیازمند داشتن حداقل یک سال سابقه کار مرتبط با تحصیل در یکی از شغل های مورد نیازاستان ساسکاچوان می باشند.

زیر مجموعه اکسپرس انتری ساسکاچوان (EE)

از 534 دعوتنامه ای که استان ساسکاچوان صادر کرد 190 دعوتنامه در زیرگروه اکسپرس انتری بوده است.  زیر مجموعه اکسپرس انتری ساسکاچوان به سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است و متقاضیان برای اقدام در این زیرگروه حتما باید در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل داشته باشند.

پس از دریافت دعوتنامه از استان ساسکاچوان، به این داوطلبان، در سیستم جامع رتبه بندی فدرال 600 امتیاز اضافه تعلق می گیرد و در واقع دریافت دعوتنامه  اکسپرس انتری فدرال کانادا را تضمین می کند.

زیر مجموعه مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان (OID)

متقاضیانی که در اکسپرس انتری فدرال پروفایلی ندارند می توانند از طریق مشاغل مورد نیاز استان ساسکاچوان اقدام به دریافت اقامت کانادا کنند. در این دور از انتخاب استان ساسکاچوان، 386 دعوتنامه برای متقاضیان زیر گروه مشاغل موردنیاز صادر شده است.

جزییات کامل برنامه ساسکاچوان را مطالعه نمایید.

برای اطلاع از واجد شرایط بودن، فرم ارزیابی را در سایت ما تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *