صدور دعوتنامه استان آلبرتا

صدور دعوتنامه استان آلبرتا

 

استان آلبرتا جزئیات انتخاب خود را که در20 آوریل انجام داده بود اعلام کرد.

این استان از طریق جریان اکسپرس انتری آلبرتا  200 دعوتنامه  با حداقل امتیاز 301 را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا صادر کرد. در این انتخاب نسبت به دور قبلی، حداقل امتیاز CRS، هیچ تغییری نداشته است.

جریان ورودی اکسپرس آلبرتا

متقاضیان مهاجرت به کانادا  که  در سیستم اکسپرس انتری پروفایل خود را تشکیل داده اند، این امکان را دارند که از استان آلبرتا و همچنین سایر استان هایی که برنامه مهاجرتی آنها همسو با اکسپرس انتری می باشند دعوتنامه دریافت کنند. آنها باید تحصیلات و سابقه کاری در مشاغل مورد نیاز هر استان را داشته باشند.

استان آلبرتا  لیستی از مشاغل را ارائه می دهد که مد نظر استان نخواهند بود. سایر مشاغل ممکن است در نظر گرفته شوند. در اول ماه نوامبر سال 2020، دولت فدرال تعداد مشاغلی را که واجد دریافت «ارزیابی میزان تاثیر بر بازار کار LMIA» در آلبرتا نیستند، افزایش داد. با این حال، متقاضیانی که در تاریخ 1 نوامبر 2020 یا پس از آن، «فرم ابراز علاقه مندی» (NOI) دریافت کرده اند، می توانند از طریق زیرشاخه اکسپرس انتری آلبرتا انتخاب شوند. (حتی اگر در مشاغلی مشغول به کار باشند که دولت فدرال از صدور «LMIA» برای آن خودداری کند.) در حال حاضر آلبرتا تنها برای متقاضیانی که در آلبرتا ساکن ویا شاغل هستند. دعوتنامه صادر می کند.

آلبرتا در سال 2020، مجاز به صدور 6،250 گواهی نامزدی استانی بود. با این حال، به دلیل کووید19، آلبرتا قصد داشت فقط 4000 گواهی نامزدی صادر کند. «AINP» تا ماه ​​ژوئن 2020، این 4000 گواهی را صادر کرد. به همین دلیل برای نیمه دوم سال هیچ انتخابی صورت نگرفته است.

زمان پردازش بیشتر برای برخی از مشاغل

تعداد زیادی از درخواست‌ها تحت مشاغل زیر ارسال می‌شوند؛ از این رو، پردازش آنها ممکن است بیشتر طول بکشد. این مشاغل همراه با کد شغلی (NOC) آنها به شرح زیر است:

  •  رانندگان کامیون حمل و نقل (NOC 7511)
  •  آشپزان(NOC 6322)
  •  ناظران خدمات غذایی(NOC6311)
  •  ناظران خرده فروشی (NOC6211)
  • مربیان و دستیاران خردسالان(NOC4214)
  • تکنسین‌های حسابداری و دفترداران(NOC1311)
  •  دستیاران اداری(NOC 1241)
  •  افسران اداری(NOC1221)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *