سوالات پر تکرار

سوالات پر تکرار 

در این مقاله می خواهیم به پرسش های متداول برنامه استان ساسکاچوان بپردازیم پس حتما مقاله 5 اصطلاح مهاجرتی استان ساسکاچوان رو مطالعه بفرمایید تا در فهمیدن اصلاحات به کار رفته در این پست به مشکل نخورید.

سوال: معیار های انتخاب سیستم EOI چیست؟

معیار های انتخاب در این برنامه شامل سن، تحصیلات، سوابق کاری و سطح زبان می باشد و با توجه به امتیازی که فرد از هریک از این موارد کسب می کند واجد شرایط شده و دعوتنامه به بالاترین امتیازات عناوین شغلی مورد نیاز تعلق می گیرد. در صورتی که چند نفر از افراد امتیازات برابر یا یکسان داشته باشند افرادی که وابستگی به استان دارند ( سابقه کار یا تحصیل یا بستگان نزدیک در استان دارند) در اولویت خواهند بود.

سوال: حداقل امتیاز واجد شرایط شدن در سیستم EOI چقدر است؟

حداقل امتیاز واجد شرایط شدن 60 از 110 می باشد که برای تشکیل پروفایل و ثبت EOI نیاز می باشد.

سوال: در صورتی که من بعد از صدور دعوتنامه در مدت 60 روز موفق به ارسال مدارک نشوم، چه اتفاقی می افتد؟

زمانی که برای شما دعوتنامه ارسال می شود EOI شما حذف می شود که این بدان معناست که اگر شما در 60 روز مهلت خود اپلای نکنید درخواست شما منقضی می گردد و برای درخواست مجدد باید یک EOI جدید تکمیل نمایید.

سوال: اگر امتیاز EOI که متقاضی اعلام نموده دقیق نباشد چه اتفاقی می افتد؟

در صورتی که درخواست SINP صادر گردد و متقاضی در EOI خود امتیاز خود را با تقلب بالا نشان داده باشد به مدت 2 سال از شرکت فرد در برنامه ممانعت به عمل می آید. اگر متقاضی به اشتباه نمره EOI پایین تری را برای خود ابراز کرده باشد دعوتنامه وی باطل شده و مجددا میتواند EOI نمره درست تری تشکیل داده و اقدام به شرکت نماید.

سوال: در صورت عدم انتخاب فرد در برنامه چه اتفاقی می افتد؟

پروفایل های وارد شده به سیستم EOI که از آنها دعوت به عمل نیامده است بعد از گذشت یک سال منقضی و حذف خواهند شد. فرد درصورتی که تمایل به شرکت در این سیستم داشته باشد می تواند مجددا اقدام به تشکیل یک پروفایل EOI نماید.

سوال: آیا امکان به روز رسانی یک پروفایل EOI وجود دارد؟ چگونه؟

بله در حالی که EOI فعال است پروفایل ها می توانند با اطلاعات جدید به روز رسانی، ذخیره و ارسال شوند. تاریخ انقضا برای پروفایل شما یک سال پس از ارسال یا ارسال مجدد می باشد. به عنوان مثال یک فرد می تواند امتیاز خود را با بهبود نمره زبان یا افزایش سابقه کار افزایش دهد.

سوال: در هر راند انتخاب برای چند نفر دعوتنامه صادر می شود؟ و دعوتنامه ها در چه بازه های زمانی صادر می گردند؟

تعداد دعوتنامه ها و حداقل امتیاز هر انتخاب با توجه به نیاز های استان تعیین می گردد. اما به طور کلی انتخاب ها حداقل یک مرتبه در ماه اتفاق می افتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *