سایر کارگران کلیدی
پیشنهاد کاری از کارفرمای اتریشی

سایرکارگران کلیدی (Other Key Workers)

یکی دیگر از روش های دریافت کارت اقامت 2 ساله قرمز- سفید- قرمز اتریش، گزینه سایرکارگران کلیدی (Other Key Workers) می باشد. برای اقدام در این روش باید حداقل شرایط زیر را داشته باشید:

    • دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای اتریشی با حداقل حقوق قانونی به شرح زیر. بر اساس تعرفه سال (2020) برای کارگران کلیدی بالای 30 سال، 3،222 یورو دریافتی ناخالص ماهانه به علاوه پرداخت های ویژه (تعطیلات و پرداخت کریسمس) و برای کارگران کلیدی زیر 30 سال، 2،685 یورو ناخالص ماهانه به علاوه پرداخت های ویژه (تعطیلات و پرداخت کریسمس)
    • هیچ شهروند اتریشی که واجد شرایط این شغل است در سامانه کاریابی (AMS) ثبت نام نکرده باشد.
    • دریافت 55 امتیاز در سیستم امتیازبندی این برنامه

برای روشن تر شدن موضوع به یک مثال می پردازیم:

یک شرکت اتریشی می خواهد مدیر فروش استخدام کند و هیچ متقاضی اتریشی مناسب این گزینه پیدا نکرده است. در این حالت یک متقاضی غیر اتریشی 43 ساله، دارای مدرک دانشگاهی با بیش از 9 سال سابقه کار در خارج از اتریش با سطح زبان متوسط انگلیسی است. این فرد خوشبختانه حداقل امتیاز لازم در این برنامه که 55 است را دریافت می کند به این ترتیب که برای تحصیلات 30 امتیاز دریافت می کند ،
18 امتیاز برای تجربه کاری و 10 امتیازبه خاطر مهارتهای زبان در سطح متوسط. در این حالت با اینکه این فرد امتیاز سن را دریافت نمی کند باز هم مجموع امتیاز 58 را دریافت می کند که بالاتر از 55 است، پس می تواند پس از دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای مذکور، برای دریافت کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *