بهترین مشاغل هنری در کانادا

بهترین مشاغل هنری در کانادا

هنرمند چند رسانه ای

از آنجایی که هنر مندان چند رسانه ای به ایجاد جلوه های تصویری و ویژه در بازی های ویدیویی، فیلم، موزیک ویدویو ها و تبلیغات تجاری می پردازند، در استان های نیوبرانزویک، منیتوبا، انتاریو، کبک و بریتیش کلمبیا فرصت های شغلی خوبی را خواهند یافت. یک هنرمند چند رسانه ای به طور متوسط سالانه حدود 51 هزار دلار درآمد دارد.

طراح لباس

صنعت مد و پوشاک کانادا به لطف طراحان بزرگی همچون آدریان وو ، آماندا لو کی و گرتا کنستانتین در حال پیشرفت است. به طور کلی در استان های ساسکاچوان، مانیتوبا، انتاریو، کبک و بریتیش کلمبیا تقاضا ها برای نیروی کار در صنعت پوشاک، رو به افزایش است. یک طرح لباس در کانادا به طور متوسط سالانه 54 هزار دلار درآمد دارد.

مدیران هنری

مدیران هنری افراد خلاقی هستند که به طور معمول بر کار سایر طراحان و هنرمندان نظارت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که یک اثر هنری از لحاظ بصری و مفهومی معیار های لازم را دارد. در استان های نیوبرانزویک، آلبرتا، ساسکاچوان، منیتوبا، انتاریو، کبک و بریتیش کلمبیا فرصت های شغلی زیادی برای این افراد وجود دارد و آنها می تواند به طور میانگین سالانه 78 هزار دلار کسب درآمد کند.

تهیه کننده و کارگردان

کانادا که دارای چندین استودیوی فیلم سازی است که عمدتا در تورنتو، ونکوور، مونترال و هالیفاکس واقع شده اند. بسیاری از تهیه کنندگان و کارگردانان برتر از جمله جیمز کامرون و شاون لوی اصلیتی کانادایی دارند و تحصیلات خود را در این کشور به پایان رساندند. یک کارگردان در کانادا می تواند به طور متوسط 102 هزار دلار در سال درآمد داشته باشد.

طراح گرافیک

طراحان گرافیک فرصت های شغلی فراوانی را در شهر هایی با فناوری پیشرفته همچون انتاریو، آلبرتا، منیتوبا، کبک و بریتیش کلمبیا خواهند داشت. بیش از 50 درصد طراحان گرافیک در کانادا در استان انتاریو ساکن هستند و میانگین درآمد آنها 60 هزار دلار در سال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *