بهترین شهر هابرای خواندن رشته های هنری

بهترین شهر ها برای خواندن رشته های هنری

 

پاریس، فرانسه 

وقتی نوبت به مطالعه هنر و تاریخ هنر می رسد، انتخاب بارزتری نسبت به پاریس، وجود ندارد. این شهر با داشتن صدها موزه، هیچگاه برای دوستاران هنر کسل کننده نخواهند شد. دانشجویان با تحصیل در این شهر زمان لازم را برای گشت و گذار و مطالعه آثار هنری در بسیاری از نمایشگاه ها و موزه های مشهور خواهند داشت، امری که در سفر های کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

فلورانس ایتالیا 

برای کسانی که میخواهند درک درستی از تاریخ هنر داشته باشند هیچ مقصدی بهتر از فلورانس، زادگاه رنسانس در ایتالیا نمی باشد. لئوناردو داوینچی، میکل آنژ ، کاراواجیو و… اهل فلورانس هستند و بسیاری از آثار آنها در محدوده شهر به نمایش گذاشته شده است. فلورانس همچنین به خاطر نقاشی های دیواری اش که در بسیاری از کلیساها دیده می شود، مشهور است، بنابراین در هنگام تحصیل در این شهر از آنها دیدن نمایید.

پراگ، جمهوری چک

در حالی که شناخته شده ترین آثار هنری کلاسیک جهان در اروپای غربی وجود دارد، جمهوری چک دارای برخی از هیجان انگیزترین و مهیج ترین آثار هنری معاصر ، در شرق اروپا است. هنر مدرن ، پست مدرن و دیگر هنرهای معاصر در این کشور جوان از محبوبیت زیادی بر خوردار هستند.از پراگ به عنوان دروازه ای برای مطالعه سبک های هنری معاصر یاد میشود.

آتن، یونان 

آتن دارای بزرگ ترین ویرانه های معماری شناخته شده در جهان است. دانشجویان معماری و هنر به دلیل وجود نمایشگاه های هنری و یا دسترسی به محیط های تاریخی، تجربه بی نظیری را هنگام تحصیل در این شهر کسب خواهند کرد. هنرمندان یونان باستان اولین مجسمه ها و ظروف سفالی ایجاد کردند و در این کشور هنر کلاسیک غربی را بنا نهادند.

پکن، چین

پکن، پایتخت چین که قلب فرهنگی این کشور می باشند آثار تاریخی مانند شهر ممنوعه و کاخ تابستانی در خود جای داده. منطقه هنری 798 که به منطقه هنری دشانزی نیز معروف می باشد، مکانی است که می توانید برای آشنایی بیشتر با وضعیت کنونی هنر در چین به آنجا مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *