برنامه جدید مهاجرتی نیوفاندلند و لابرادور

برنامه جدید مهاجرتی نیوفاندلند و لابرادور

این برنامه که برای کمک به رفع کمبودهای محلی بازار کار ایجاد شده است از 2 ژانیویه آغاز به کار می کند و به دنبال جذب مهاجران فارغ التحصیل دانشگاه مموریال و نیروی متخصص با سابقه مرتبط در مشاغل موردنیاز است. این استان در نظر دارد تا با تدابیر و دستورالعمل های ویژه ویروس کرونا سالانه 2500 متقاضی اقامت دائم پذیرش کند.

برنامه جدید چگونه کار می کند

افراد علاوه بر داشتن تحصیلات و سابقه کار مرتبط در لیست مشاغل مورد نیاز این استان باید واجد شرایط برنامه اکسپرس انتری فدرال هم باشند .

در حال حاضر، نیوفاندلند و لابرادور «EOI» را از افرادی که افرادی که دارای حداقل یک سال سابقه کار در مشاغل مورد نیاز هستند، می پذیرد. به علاوه، افرادی که در طی سه سال گذشته مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد خود را در یکی از چهار تخصص فناوری، مراقبت های بهداشتی، پرورش آبزیان، و کشاورزی از دانشگاه Memorial دریافت کرده اند، واجد شرایط این برنامه هستند.

این برنامه بدون نیاز به پیشنهاد کاری می باشد اما  متقاضیان باید امتیاز بالایی در سیستم «EOI» کسب کنند تا مورد توجه کارفرمایان محلی قرار گیرند.

متقاضیان برای واجد شرایط بودن، باید دارای نمره زبان حداقل 5 CLB بوده و از زمان صدور مدرک زبان کمتر از 12 ماه گذشته باشد.

متقاضیان همچنین باید حداقل 21 سال سن و قصد زندگی دائمی در نیوفاندلند و لابرادور را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *