استان انتاریو

استان انتاریو پرجمعیت ترین استان کانادا با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر است ، این استان که بیشترین تعداد مهاجر را در خود جای داده است ، مقصدی محبوب برای تازه واردان به کانادا است استان انتاریو به علت فرصت های شغلی و داشتن بزرگ ترین بازار مسکن کانادا شهرت دارد.

بر اساس آخرین گزارش اجاره ملی توسط rentals.ca در آگوست 2023 ، متوسط اجاره برای سه منطقه بزرگ کلان شهری انتاریو بر اساس جمعیت : اجاره واحد یک خوابه در تورنتو 2،592 ، اتاوا 1،951 و در همیلتون 1،855 دلار هزینه دارد و متوسط اجاره واحد دو خوابه در تورنتو 3،370 ، اتاوا 2،358 و در همیلتون 2،271 دلار است.

مراقبت های درمانی و بهداشتی

هر فرد تازه وارد به انتاریو که دارای کارت سلامت معتبر باشد میتواند مراقبت های بهداشتی و درمانی رایگان دریافت کند. به طور کلی ، کارت سلامت به ساکنین امکان دسترسی رایگان به خدمات بهداشت عمومی را میدهد ، البته برای برخی درمان ها و داروها باید مبلغی پرداخت شود.

رفت و آمد

در هر یک از سه شهر بزرگ انتاریو ، حداقل 80% از ساکنان با فاصله کمتر از 500 متر به نقطه دسترسی حمل و نقل عمومی زندگی می کنند گزینه های حمل و نقل عمومی در انتاریو بسته به شهر متفاوت است علیرغم حضور سنگین حمل‌ونقل عمومی در انتاریو، از هر پنج ساکن انتاریو میانگین چهار نفر از ماشین، ون یا کامیون به عنوان روش اصلی رفت و آمد خود استفاده می‌کنند.

تحصیلات

فرزندان تازه وارد به انتاریو از سن شش سالگی شروع به شرکت در سیستم آموزشی استانی می کنند ، سیستم مدارس دولتی انتاریو به والدین این امکان را می دهد که فرزند یا فرزندان خود را از شش سالگی تا پایان دبیرستان به صورت رایگان به مدرسه بفرستند ، این استان دارای تعداد زیادی از مدارس خصوصی و شبانه روزی است ، البته برای تحصیل در مدارس خصوصی باید شهریه پرداخت شود.

انتاریو دارای بیش از 500 موسسه آموزشی تعیین شده در سراسر استان است گزینه های بسیاری برای تحصیلات تکمیلی برای تازه واردان به کانادا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *