صدور دعوتنامه جزیره پرنس ادوارد کانادا

صدوردعوتنامه جزیره پرنس ادوارد کانادا

 جدیدترین دروه از صدور دعوتنامه استان پرنس ادوارد در تاریخ 17 سپتامبر برگزار شد که در این دور تعداد 345 دعوتنامه صادرشده است.

جزیره پرنس ادوارد طی 12 ماه گذشته 1583 دعوتنامه برای نامزدی استان پرنس ادوارد صادر کرده است.

استان پرنس ادوارد از 345 دعوتنامه ای که دراین تاریخ صادر کرد در مجموع 313 متعلق به نیروی متخصص و 32 دعوتنامه در گروه کارآفرینان بوده است.

استان پرنس ادوارد پس از اینکه در 20 آگوست بیشترین تعداد دعوتنامه را صادر کرده بود بار دیگر در 17 سپتامبر تعداد 345 دعوتنامه را برای نیروی متخصص صادر کرد تا رکورد شکنی دیگری در این حوزه داشته باشد.

استان پرنس ادوارد به طور واضح مشخص نکرد که تفکیک این دعوتنامه ها در زیر گروه های نیروی متخصص به چه صورت بوده و همچنین  اطلاعاتی از حداقل امتیاز در دسترس عموم قرار نداده است.

برنامه استانی پرنس ادوارد یکی از برنامه های استانی کانادا است که به استان ها و مناطق مشارکت کننده اجازه می دهد، هر سال تعداد مشخصی از نامزدهای نیروی متخصص را برای اقامت دائم انتخاب کنند.

برنامه استانی پرنس ادوارد دارای یک زیرشاخه اکسپرس انتری است که با سیستم فدرال اکسپرس اینتری مطابقت دارد که مجموعه ای از نامزدها را برای سه دسته اصلی به شرح ذیل مدیریت می کند.

  • نیروی متخصص کانادا – نیروی متخصص فدرال
  • کار آفرینان
  • افراد دارای سابقه کار در کانادا

به متقاضیان واجد شرایط، بر اساس سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبان انگلیسی و فرانسوی در«سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) امتیاز داده می شود.

به متقاضیان سیستم اکسپرس انتری که نامزدی استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی علاوه بر امتیاز «سیستم جامع رتبه بندیِ» (CRS) افزوده می گردد که شانس دریافت دعوتنامه را  در انتخاب بعدی «سیستم اکسپرس انتری فدرال» تضمین می کند.

متقاضیان پس از اینکه  پروفایل «ابراز علاقه مندی» (EOI) را در استان پرنس ادوارد تشکیل  دادند، بر اساس سیستم امتیازبندی این استان امتیازبندی می شوند. از طریق انتخاب هایی که هر ماه انجام میشود از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می شود تا برای اقامت دائم درخواست دهند.

برای بررسی تخصصی شرایط خود فرم ارزیابی را تکمیل نموده و یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *