مشاوره حضوری

دریافت مشاوره صحیح، اولین گام برای مهاجرت موفق

مهاجرت یکی از دغدغه های مهم برای افرادی که تصمیم به تغییر شرایط زندگی خود دارند، محسوب می گردد و برای رسیدن به این هدف باید سرمایه گذاری مالی، زمانی و البته انگیزشی داشته باشید. قطعا انتخاب درست ترین مسیری که بتواند شما را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به مقصد برساند، کار ساده ای نخواهد بود.

اگرچه در این مسیر همواره شاهد دگرگونی ها و تغییرات قوانین مهاجرت هستیم که ماهیت برنامه های مهاجرتی بوده و ریسک کردن در این مسیر فاکتور جدایی ناپذیر مهاجرت می باشد اما با دریافت مشاوره های صحیح  که منجر به انتخاب اصولی و هدفمند می گردد، می توانیم تا حد امکان ریسک های مهاجرتی را به حداقل و ضریب اطمینان برنامه مهاجرتی را به حداکثر برسانیم.

همکاران ما در دفتر تهران با تسلط به دانش مهاجرت و بردباری و حوصله شرایط شما را بررسی و بهترین گزینه را با توجه به شرایط شما پیشنهاد می کنند.

در جلسات مشاوره حضوری می پردازیم به :

    • تشریح برنامه های مهاجرتی
    • امتیازبندی برنامه هایی که واجد شرایط هستید
    • پیشنهاد بهترین گزینه با توجه به شرایط متقاضی
    • تبیین روند اقدام به صورت مرحله به مرحله
    • پرسش و پاسخ

لازم به ذکر است که جلسات مشاوره حضوری فقط مختص واجدین شرایط می باشد که پس از تکمیل فرم ارزیابی در وب سایت ما و یا تماس تلفنی با دفتر تهران، هماهنگ خواهد شد. با توجه به محدودیت زمانی از پذیرش متقاضیانی که واجد شرایط نیستند، معذوریم. همچنین به دلیل جلوگیری از زمان انتظار متقاضیان محترم، امکان دریافت مشاوره حضوری بدون هماهنگی قبلی مقدور نمی باشد. پس قبل از هرگونه اقدامی با همکاران بخش مشاوره موسسه مهاجرت و کاریابی ستایش تماس بگیرید و از خدمات دریافت مشاوره تخصصی مهاجرت بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *