تغییرات ویزا تحصیلی
تغییرات ویزا تحصیلی

تغییرات جدید ویزای دانشجویی کانادا

اداره مهاجرت کانادا IRCC به تازگی چندین تغییر برای کمک به دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل در کانادا اعلام کرده است.

 

 کمکهای اعلام شده به شرح زیر است:

 

✅ اداره مهاجرت کانادا بررسی ویزاها را برای دانشجویانی که پرونده کامل خود را به صورت آنلاین ارسال کرده باشند را در اولویت قرار می دهد.

✅ اداره مهاجرت کانادا یک پروسه تایید 2 مرحله ای را راه اندازی کرده است برای دانشجویان بین المللی که هنوز نتوانسته اند درخواست ویزا تحصیل را ارائه دهند و می خواهند برنامه آموزشی کانادایی خود را بصورت آنلاین آغاز کنند.

✅ این روند موقت برای دانشجویانی که می خواهند برنامه خود را از این پاییز آغاز کنند در دسترس هستند و درخواست تحصیل خود را تا 15 سپتامبر سال 2020 ارسال می کنند.

✅ همانطور که قبلاً در ماه می توسط CIC News گزارش شده بود ، IRCC همچنین به دانشجویان این امکان را می دهد تا تحصیل خود را در کانادا بصورت آنلاین و در حالی که هنوز در خارج از کشور هستند شروع کنند.

 

به طور معمول، دانشجویانی که در دوره های آنلاین شرکت می کنند واجد شرایط دریافت PGWP نیستند. اما با توجه به محدودیت های مسافرتی به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا(IRCC) به دانشجویان بین المللی این امکان را داده است که علاوه بر تحصیل به صورت آنلاین بتوانند PGWP را پس از فارغ التحصیلی دریافت کنند.

 

دانشجویان بین المللی جدید قادر خواهند بود دوره های تحصیلی خود را در موسسات و دانشگاه های کانادا به صورت آنلاین در پاییز سال 2020 آغاز کنند و تا 50 درصد برنامه را در حالی که در خارج از کانادا هستند به صورت آنلاین به پایان برسانند و پس از اتمام تحصیل نیز می توانند برای اجازه کار در کانادا (PGWP) اقدام کنند.

تاریخ: 15 جولای 2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *